2008. szeptember 10., szerda

Végre, végre, erre vártam...

Forrás: Sofie világa | 2008 szeptember 10.
Végre eljött a pillanat, amikor én is mutathatok valami kis varrást. Aki régóta olvassa a blogomat, az tudja, hogy már készülök varrni egy ideje, de csak toltam, halasztottam a dolgot (aminek egyszerű az oka: 1: nincs még gyakorlatom benne és ha hozzákezdek, egy kis kudarcélmény is könnyen elbátortalanít, 2: macerás elővenni a varrógépet, kicsi a lakás).


Nemrég voltam az IKEÁ-ban és beszereztem pár szuper anyagot. Edige féle táskát szerettem volna varrni, de azt hiszem az talán túl nagy falat lett volna “elsőre”. Íme a vásárlás eredménye:




Így a táska helyett a legutóbbi Tildás könyv adta az ihletet, és készítettem el ezt a kis pénztárcát. Tudom, hogy nem tökéletes, de nekem ez az alkotás nagy nagy örömet okozott. (…és remélem megjön a kedvem a gyakorláshoz és csak egyre jobb lesz :-) )


 


A képen nem látszik túl szimmetrikusnak, pedig az (rosszul fényképeztem) :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése