2008. szeptember 10., szerda

Gumi, Boldogság 14.

Forrás: Sofie világa | 2008 szeptember 10.
Tegnap elmentünk a gumiköpenyekért, Robi segített hazahozni :-) Este néztem a kis mindenttudó adatbázisomban, hogy tavaly májusban kaptam az előzőt és azóta 12 ezer km-t tettem bele, szegényke már nagyon kopott, így nem is csodálom a vasárnapi csúszkálásaimat az erdei úton (na meg az összeszedett két tüskét sem). Még egy-két nap és fel is kerülnek a bicajra. :-)


Hímzés terén: nagyon jól haladok Kriszti elefántjaival, mind a minta, mind az anyag jó, bár tény és való, hogy elég fonaligényes (3 szállal talán 12-es méretű aidának megfelelő anyagon). De nagyon helyeske lesz, majd mutatok fotót. Nekem ebből az RR-ből márcsak Fitri gyümölcsei lesznek hátra, utána gondolkodhatok a következő körön. (Egy ideig elég határozott elképzelésem volt, de mióta közeledik a kezdés és egyre többet beszélünk róla, elbizonytalanodtam…) :-)


És a boldogságos könyvemből mégegy titok, a következő (14.):


“Mondjuk el a többieknek, hogy milyen fontosak számunkra!”


“Az emberi kapcsolatok alapja a kölcsönös nagyrabecsülés, amelyet úgy mutathatunk ki a legegyszerűbben, ha elmondjuk a másiknak, fontos számunkra.”… “…. érzelmeiket kimutatva sebezhetővé válnának, az ilyen embereknek kapcsolataik nem annyira örömet, mint inkább versengést jelentenek…”


Azt hiszem ez tényleg nagyon fontos dolog, persze nem állandóan hangoztatva ezeket, mert a túl gyakran kimondott dolgok elcsépelté válhatnak. Ne dobálózzunk ezekkel a szavakkal, hanem meggondoltan ajándékozzuk meg vele a barátainkat. (Nem tudom, hogy miért pont a 14. helyre került, meglátásom szerint nincsen fontossági sorrendbe állítva a 100 titok.)
  1. eva
    on
    Fontos nekem, hogy ilyeneket olvashatok! Fontos, hogy vagy nekünk!
  2. Sofie
    on
    Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése