2008. szeptember 15., hétfő

Képes hétvége

Forrás: Sofie világa | 2008 szeptember 15
Ezen a hétvégén újraéltük a nyarat és sok barátunk nyaralását is :-) Képnézegetős, beszélgetős, főzőcskézős, eszegetős  összejövetelt tartottunk a hétvégén. A szombatot Éváéknál töltöttük (köszönjük mégegyszer a vendéglátást!), felköszöntöttünk három ünnepeltet is (két névnaposunkat Erikát és Pattit és a szülinapos Donátot), végre babáztunk megint Gergővel és Bálinttal. Jól sikerült!


A vendégség közben délután kiugrottam a keresztszemes talira, most volt a karácsonyi húzás is, beszélgettem még a lányokkal picit, majd vásároltam Zsuzsánál és Zsó gombjait is megcsodáltam (tőle a mézeskalács gombot vettem).




Zsuzsától a szerzeményem, három kézzel készített Debbie Mum gombocska és egy kis darab anyag.


 


Vasárnap pedig Krisztiék jöttek hozzánk vendégségbe, a program nagyjából ugyanaz volt :-) Általában minden nyár végén tartunk ilyen élménybeszámolós összejövetelt.


 


Alkottam a hétvégén…annyira megtetszett Katbo blogjában készült hímzés (ott is BIldikó ötletén alapuló lidl-s szatyrot díszíti), hogy nagyon szerettem volna egy hasonlót.És íme elkészült…


 


       


 


Kiegészítő a hétvégéhez, Robi feltette az új gumiköpenyeket, így ma reggel már nyugodtabban tekertem az esőben. Hihetetlen, hogy megváltozott az időjárás, tényleg itt az ősz. De semmi gond, jól felöltöztem, még kesztyűt is húztam, ami igen hasznosnak bizonyúlt a reggeli 11 fokban.
  1. eva
    on
    Jó volt újra együtt!
    Mi köszönjük a köszöntést, a segítést, a szép képeket és a jó hangulatot!
    1. Sofie
      on
    :-)

  • Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése