2008. szeptember 22., hétfő

Hétvége

Nagyon jól sikerült a hétvégém… szombat délelött az Erzsébetvárosi Közöségi Házban volt a civil szervezeteknek egy kiállítása (mivel ott szoktuk tartani a kereszszemes találkozókat, és civil szervezetként tekintenek ránk, így mi is kaptunk egy sátrat), amin többekkel együtt én is képviseltem a Keresztszemes Társaságot. A sátorból szerencsére zárttéri asztal lett, mert elég hideg szeles idő uralkodott. Jó volt beszélgetni a lányokkal (Macsi, TZsuzsi és Yola volt ott az RR tagjai közül), nézegetni a szép munkákat (mindenki hozott magával valami mutatnivalót)… még egy karácsomnyi ötletet is kaptam :-)

Arra is volt idő, hogy kicsit szétnézzünk a többi asztalon, nekem legjobban az üvegből készíthető ékszerek tetszettek, ezt lenne kedvem kipróbálni egyszer….

Egy kis délutáni pihenő után nagy nehezen indultam el a 10 éves érettségi találkozóra. Nem volt túl nagy kedvem elmenni, mert az utóbbi években (kb 5 éve) nem sikerültek olyan jól ezek az alkalmak….de ezt nem bántam meg, nagyon nagyon jókat beszélgettem mindenkivel, sokat változtak az emberek (főleg közvetlenségben). Néhánynak már van gyereke, sokak házasodtak…. azt hiszem 10 év múlva lesz csak igazán változás, bár szerintem annyit nem kell várni a következő alkalomra… :-)

A vasárnap a pihenés jegyében telt. Beavattam néhány anyagot, vasaltam és elkészült Kriszti fánija. Szerintem nagyon édes lett és erről a kendőről márcsak 4 minta hiányzik. Nekem még Fitri kendője van hátra.




az eddig elkészült hímzések



az enyém :-)



a piros adag :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése