2008. szeptember 17., szerda

Méterárú boltba ne...

Ma megint betévedtem egy méterárú boltba…és már megfigyeltem magamon, hogy az utóbbi időben nem tudok üres kézzel kijönni, mindig meglátok valamit, amibe beleszerelmesedem és majd jó lesz valamire, meg kell vennem…. persze ez még mindig jobb helyzet, mintha pl egy ékszerboltban érezném mindig ezt a késztetést :-) Így jöttek ma haza velem ezek a szép anyagok, potom 390 ft/m áron, szerintem megérte :-)

  1. móni
    on
    Jaj! De jól néznek ki. Milyen anyagok? Puha, gézszerû, vagy sprõdebb vászon? (Hogy hol vetted mindegy, mert nagyon nem pesti vagyok :)
  2. Sofie
    on
    Nem tudom pontosan, hogy milyen típusú anyagotk, könnyebbek, mint a pamut vászon, de nem is gézszerű, a kettő között valahol, de nekem nagyon megtetszett :-)
  3. szandy
    on
    szija. engem viszont érdekelne h pesten melyik méteráru boltban vetted mert nagyon szépek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése